2018. január 14., vasárnap

Diana Landry: Nem bújhatsz el

Tetszett az egész könyv, végig lekötötte a figyelmem. Talán ezért is olvastam el pár óra alatt :) 
Azt viszont nem tudnám megmondani, hogy ki volt a kedvenc szereplőm, mert mindenkit szimpatikusnak találtam. Ilyen téren a bőség zavarában szenvedtem.
Mégis, ha választás elé állítanának, akkor Jesse az, akit kiemelnék. Egyben sajnáltam és szerettem is. Megértettem, átéreztem az indítékait, mégis úgy gondolom, ez mégsem menti fel a bűnei alól. 
Katel és Alexel is azonosulni tudtam, és drukkoltam nekik, hogy ne csak a kapcsolatuk, hanem az egész ügynek legyen jó vége. 

Ha nagyon negatívumot szeretnék mondani/írni, akkor egyetlen dolgot tudnék megemlíteni, az pedig az, hogy számomra sok volt a romantika. Aztán lehet, hogy ezt csak én látom így. Persze, ehhez azt is hozzáteszem, hogy ugyan elolvasom a romantikus könyveket, de nem igazán vagyok a rajongójuk.
Ettől függetlenül élveztem olvasni, mert egy izgalmas, fordulatos könyv :)



Címkék:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal